2013. november 9., szombat

7.rész


7.rész
Party Hard

Másnap a bulitól volt hangos az egész suli.Plusz bombaként robbant a hír,hogy Mónica és Mario szakítottak.Ez aztán sokáig tartot.A sulihoz érve megláttam Irene-t aki hűvös pillantással nézett vissza.Aztán odasétált Mariohoz,és nyávogós hangon megszólította.

-Szia Mario.Nincs kedved velem jönni a buliba?
-De van kedvem menni.De nem veled,De ha ahhoz is lesz,akkor értesítelek róla.
-Az egész udvar hatalmas röhögésben tört ki.Irene beégett.


***


Ma még megírtunk pár dogát,aztán kicsengettek az utolsó óráról is.


-Akkor 5-kor talizunk előttünk.-mondtam.


-Oké.-vágta rá mindenki.


Egyedül voltam otthon,úgyhogy nyugodtan tudtam készülni


Egy csőnacit vettem fel egy ujjatlan ingel párosítva.Hajamat besütöttem és leengedtem.


Raktam fel egy feltűnőbb sminket,és indultam is.





A bulit egy hatalmas,kétemeletes kertesházban tartották.A ház medencével is rendelkezett,most pedig ízlésesen is ki volt világítva.

-Hu!-ijesztett meg valaki.Még jó hogy Katrina,ilyen is csak neki jutna eszébe.

-Jesszus,Katrina,rám hoztad a frászt.-mondtam neki nevetve.

-Hol vannak a többiek?-kérdezte Katrina

-Uhm,Rebeca ott van valami szőke sráccal.Alicia még nincs itt.

-Ja,oké..te Brígid,hol van a Chris gyerek?-nézett rám.

-A pultnál keresd.-mosolyogtam.Igen.Katrina-nak tetszik Christian,ez nem kérdés.

-Köszii.Juj,már látom.Chriiiiis.-rohant oda a fiúhoz.

-Sziaa.-állt meg mögöttem valaki.Nem igaz,ma mindenki meg akar ijeszteni???

-Alicia.Már egyszer Katrina rám hozta a frászt,ne kezd te is.-mondtam.

-Jól van,bocsi.Juuj,nézd már azt a pasit-mutatott a bárpulthoz.

A pultnál egy tőlünk idősebb,raszta pasi állt.

-Tetszik,mi?-vigyorogtam.Nah,már nem csak én vagyok fülig szerelmes.

-Igen,nagyon,de nem merem megszólítani.-pirult el.

-Figyelj,menj oda hozzá.Próba-szerencse-bíztattam.

-Hááát,oké.-szaladt el ő is.

***

A hangulat a lehető legjobb fokozódott,sokan már be is rúgtak(???).Hirtelen megállt valaki mögöttem.Hangjából ítélve pasi volt,és dőlt belőle a piaszag.

-Nocsak,nocsak.Végre téged is megtaláltalak.-szólalt meg.

Megfordultam,hogy megtudjam,ki áll mögöttem.

-Mario?-néztem rá kérdőn.

-Nem,a mumus!Persze,hogy Mario vagyok,ki más lennék.

-Te részeg vagy.

-Dehogyis.

-Ne vitatkozz már velem,érzem a leheleteden.

-Való igaz,hogy ittam,de nem lehet annyira nagyon berúgva.-gondolkozott.

-Tudod mit?

-Nah,mit?- kontrázott.

-Chris,adjál már egy nagy pohár kólát.

-Veszel nekem egy kólát? De kis cuki vagy-nevetett.

-Igen.Tessék.-öntöttem nyakon.

-Gyere ide,fogd meg a pólómat.-szólt oda az egyik haverjának.

Ekkor esett le,hogy nem kellett volna,ráborítanom a kólát.Felkapott a hátára,és elsétált velem a medencéig.Én közben,folyamatosan kérleltem,hogy tegyen le,de nem tette.Elért a medencéig,ahol fogta magát,és beleugrott,velem együtt.

-Nem vagy normális!!!-ordítottam oda neki.

-Ha nem öntesz nyakon,akkor ez nem történik meg.-vágta oda.

-Sajnálom.

-Sajnálhatod,de most már oly mindegy.

-Nem ÉN kezdem el VELED kötekedni.Ez pont fordítva történt!-szálltam vele vitába.

-Tudod,ha elintézed egy egyszerűvállrántással,akkor most nem veszekednénk itt,a fél suli előtt,a kb.5 fokos vízben.

-Veled ennyire nehéz vitatkozni?-forgattam a szemem unottan.

-Hát,mint látod igen.-vigyorgott

gúnyosan.

Kimásztam a vízből,és elviharoztam.Épp lelépni készültem,amikor Mario megállt előttem a motorral.

-A barátnőid leléptek,nem mellesleg az egyik az öccsémmel,a másik kettő pedig akikkel itt találkoztak.Sajnálom,azt,ami kb. 10 perce történt,de most már józan vagyok.Ha gondolod hazaviszlek.

-Már bocs,de nem hagyom hogy ilyenek fuvarozzanak.

-Nah jó Brígid,ezt most fejezzük be.Bocsánatot kértem.

Igaza volt.Nem lehetek annyira dög,hogy ő sajnálkozik,én meg nem bocsájtok meg neki,

-Jól van okés,hazavihetsz.

-Nah,hál'istennek,hogy visszatértél.Pattanj fel,aztán induljunk.Anyádék kinyírnak,ha nem érsz haza időben.

Elindultunk.A ház nem volt messze a mi utcánktól,ezért 20 perc alatt már otthon is voltunk.

-Köszönöm,hogy haza vittél.

-Áh,semmiség-villantotta meg azt a gyönyörű szép mosolyát.

Bementem,és vigyorogva ledőltem az ágyamra.Szerelmes vagyok.De őrülten.

1 megjegyzés: